Αποστολή & Όραμα

Μία εταιρική φιλοσοφία υγείας, ποιότητας και νοστιμιάς
Καθημερινή αποστολή της Daily Taste είναι να κάνει το έτοιμο φαγητό καλύτερο για όλους.

Ο σκοπός της εταιρείας χαρτογραφεί το όραμα και τις αξίες της και καθοδηγεί τους ανθρώπους της, ώστε κάθε εργαζόμενος στην Daily Taste να υπηρετεί την εταιρική αποστολή με αφοσίωση και όρεξη για πρόοδο.

Στις σύγχρονες απαιτήσεις για εύκολο φαγητό που να συγκινεί και τους πιο δύσκολους καταναλωτές, η Daily Taste ανταποκρίνεται με καινοτομία, σεβασμό και ανώτερη γεύση. Αυτές είναι οι αξίες που διατρέχουν τη λειτουργία της και στηρίζουν το όραμά της.

Το έτοιμο φαγητό, καλύτερο!

01 Όραμα

Η Daily Taste θέλει να βρίσκεται στην καρδιά της σύγχρονης διεθνούς βιομηχανίας τροφίμων, παρασκευάζοντας και διαθέτοντας έτοιμο φαγητό από διαλεχτά υλικά με σπιτική αίσθηση και φροντίδα.

02 Καινοτομία

Η Daily Taste επενδύει στην καινοτομία, προκειμένου να απαντά ευέλικτα και πρωτοποριακά στις αυξανόμενες και έκτακτες ανάγκες των πελατών της. Χάρη στην καινοτομία προσαρμόζεται σε σαρωτικές αλλαγές, όπως αυτή της πανδημίας του κορονοϊού και μπορεί να μετασχηματίζει την παραγωγή της, ανταποκρινόμενη σε νέες τάσεις, προδιαγραφές και καταναλωτικές συνήθειες.

03 Σεβασμός

Ο σεβασμός προς τη φύση και τη φέρουσα ικανότητα του πλανήτη, ο σεβασμός για όλους τους ανθρώπους και τη διαφορετικότητά τους, ο σεβασμός στον νόμο και το κράτος, εδραιώνουν έναν κώδικα εταιρικής ευθύνης και συμπεριφοράς που ενδυναμώνει κάθε εργαζόμενο και συνεργάτη της Daily Taste, ενισχύει τη φερεγγυότητα της εταιρείας και τη δεσμεύει συλλογικά σε μία πορεία βιώσιμης ανάπτυξης.

04 Ανώτερη γεύση

Σε μία βιομηχανική διαδικασία, που μόνο, όταν ελέγχεται σχολαστικά μπορεί να έχει άρτιο αποτέλεσμα, η Daily Taste συνδέει ουσιαστικά την αξία της ευκολίας με την καλή πρώτη ύλη. Επιλέγει αυστηρά, σφραγίζει τη θρέψη και νοστιμιά με ένα αυστηρό σύστημα ποιότητας και τα κάνει όλα αυτά, για κάθε πελάτη της: κάθε επαγγελματική κουζίνα που επιλέγει τις έτοιμες σάλτσες της, κάθε εμπορική επιχείρηση ή κατάστημα που βάζει στο ράφι ή στον πάγκο του τα σάντουιτς, τις ζύμες και τα φαγητά της, κάθε εταιρεία και οργανισμό που επιλέγει τις υπηρεσίες της.